Tuesday, August 23, 2011

Kedai Selera Ramai Ikan Singgang

ok. entry kali ni nk cite pasal malam td.. cite berbuka besama Paklong & Maklong! ermm.. kalu ikutkan, kteorg g makan kt kedai ni bukanla time bebuka.. kteorg gerak ke kedai tu dlm kul 8.30 malam kot.. so xkire time bebuka sgt la kan..

aku ngn nir bebuka kt kedai paklong&maklong.. kteorg bebuka ala kadar je dl.. sb nye kang nk g mkn lg kan.. kteorg mmg da plan nk g makan kt kedai ni tp kne la bebuka ala kadar dlu.. sb nye nk lepaskn waktu Paklong & Maklong meniaga n sempat la maghrib dl..huhuhu..

kalu korg nk tahu, ni 1st time aku pegi makan kt kedai tu.. . ikan singgang pn xbape nk kenal kalu korg nk tahu.. kalu korg nk try gak.. meh cri kat2 ngn chow kit.. area2 Maju Junction tu.. ;)

ok la.. kpd sesape yg xtahu n xknl ikan singgang tu ape.. cam aku ni haaa.. jap lg aku tunjukkan ye.. ikan singgang ni merupakan makanan orang kelantan..eh entah.. kelantan ke terengganu aku pn xsure..hehehe.. im sorry!  tp org melaka ke org perak ke bole gak mkn.. hehehe.. ^_^

tak tahu nk celoteh ape, so korg ngk jela gambar-gambar makanan kt bawah ni.. ni antara makanan yg kteorg order!
Budu
Ikan Singgang
Kerabu Mangga
Tom Yam
Ulam
ok.. kalu korg nak tahu, mmg sedap wooo.. korg try la.. kalu korg xtambah nasi mmg xkn pecayela.. kesedapan hingga menjilat jari! tp pastikan jgn makan telalu byk tau.. takut nt temuntah.. macam ade org tu.. ops!!.. ^_^

meh nk tunjukkn gmbar kteorg lak..

[ Catatan : Malam ni nk jupe customer!]

Salam Perkenalan, 

Norliza Nordin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...