Wednesday, December 07, 2011

Harimau Muda vs Garuda (Final)

Okeyla.. disebabkan entry ni da lame tersimpan dlm draft.. nk gak la ak update pasal kemenangan Malaysia vs Indonesia aritu.. mest rmai lg yg ingat pasal kemenangan ni kan.. hehehe

kalu korg nk tahu, time pelawanan tu kteorg pegi ngk kt NZ je.. so ni beberapa gambar yang sempat aku amek time reramai ngh syok ngk bola.. hehehe
okeyla.. nk upload gambar byk2 pn xsyok.. sb gmbr byk sgt kabur..  al maklumla.. kamera xcanggih.. suasane mlm lak tu.. hehehe.. korg ngk video plak ye.. video ni ant yg aku sempat rakam mase gol pertame dr Malaysia..*kalu xcilap la.. hehehe
syok ngk rmai2 cmni.. padahnye konpen sakit tekak bile da balik uma.. hahaha..

okeyla.. kpd sesape yg xsempat nk ngk atau yg tak tahu pn cite pasal kmenangan Malaysia rtu... meh aku imbas balik ye.. mule2 korg ngk video yg formal ni dulu.. klik link kt bawah ni.. hehehe


ni video time mase sepakan penalti dari kedua2 pasukan.. kalu korg nk tahu.. tu video pemain time ade kt dlm padang.. tp len lak video penonton time ade kt lua padang.. hehehe.. kalu xcaye meh ngk video2 yg sempat aku rakam kat bawah ni.. ngk reaksi masing2 ye! hahahaha
riuhhh rendah jadi nyeee... ^_^
Yeahhh! Malaysia Menang! da bole balik....

[Catatan : br pasan, muke da makin tembam!:( ]

Salam Perkenalan, 
With Love

Norliza Nordin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...