Thursday, September 20, 2012

Mencari Ketenangan

Korang tahu tak kat mane tempat ni? haa, tempat ni mmg dekat dengan uma aku, kire cam boleh jalan kaki je ke situ (untuk menggambarkan dekat nye kawasan tu). hihihi. 
*Eh eh, kalau jalan kaki kompem penat gak lah. hahahahha

kalau sesape yang tak tahu lagi, tempat ni adalah kat Bukit Permai. ^^
Cantikkan ciptaan Allah. kalau rase stress, aku memang suka nengok langit. Tak dapat mendongak ke langit kat dalam opis ni, aku nengok jela gambar langit-langit yang ade ni. Harap dapat gak tenang jiwa ni. huhuhu

tempat ni, kteorang pegi lepas balik keje aritu, before sampai umah singgah kejap kat sini, sebab niat aku nak nengok permandangan KL dan nak nengok matahari tenggelam. konon-kononye lah. :)

Last-last, matahari tak sempat tenggelam lagi, icik abam dah merenget ajak balik umah, sibuk nak nengok Neelofa berlakon. huh
Hari ni mood nak buat keje tade, sebab mood totally lost! Ni semua gare-gare screen kamera aku pecah, dah tanye kat Olympus KL Sentral tadi, die cakap kena hantar ke HQ. Ohh noooooo! camne nak update blog camni, reporter tak berbayar ni dah tade kamera. hukhukhuk

Tak pat nak usung kamera ke sane ke mari lagi! =(
 [Catatan : Sedih lagi!]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

4 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...