Wednesday, October 10, 2012

Buku Cerita Kanak-kanak Dah Dapat | Karangkraf


 Buku cerita kanak-kanak yang sangat menarik dan berwarna-warni! aku memang sukeee colourfull! Nengok muka depan je dah teruja nak bace ape isi kandungan nye.


Jangan kata kan kanak-kanak je yang suka buku-buku macam ni, aku pun suke ape! habes dah baca, belum sempat bagi kat adik aku dah katamkan.. hehehe



Okee, Bungkusan ni diterima pada hari isnin yang lepas, aku bagi alamat opis, so dorang courier kat opis je buku-buku ni.


Kalau korang nak tahu macam mane aku boleh dapat buku-buku ni, korang klik  Disini 


Buku-buku ni adalah hasil dari aku menang contest tempoh hari. Ia adalah sumbangan dari Karangkraf. Thanks /Unit-TeenPrima-KidsPrima Grup-Buku Karangkraf! ^^



*Hari ni pratonton Stolen pulak, pun tak dapat pergi, icik abam outstation. hukhuk


[Catatan : ade 4 tiket.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...