Wednesday, October 17, 2012

Disebalik Persediaan Rumah Tertutup 2012

Okee, ni cerita awal bulan lepas. kami ade buat rumah tertutup, biase orang buat rumah terbuka, tapi kami buat rumah tertutup. Rumah tertutup sebab sebagai penutup untuk kami berada di rumah ni. Besar kemungkinan kami akan berpindah. Insya Allah.

Pasal ape nak pindah?? nantilah, bile ade mood aku update. :(

Bab-bab penyediaan makanan berat, sepenuhnye aku serahkan pada icik abam, sebab dia lagi pakar dari aku. hahahhampeh kan :p

kalau nak suruh aku sediakan, setakat nak makan berdua dengan icik abam boleh laa, hehehe

Untuk entri ni, aku terangkan ape tugas aku pada hari tersebut okeh. hehehe


Tugas aku pada hari tu adalah menyediakan minuman. hehehe.. Chop! bukan itu sahaje tau. Dah sediakan air, aku tolong rebus dan sejukkan nasi impit sebelum dipotong-potong untuk dimasuk kan ke dalam bekas. =)


 Disebabkan raya lepas, tak ada open house dibuat, so kami buat menu nasi impit. Buat ketupat segera aje.

Bukan ketupat aje, ade lagi makanan lain kami sediakan, tapi gambar tak dapat nak amek, time ni kamera kehabisan bateri, so nanti dah dapat gambar dari adik aku, aku update lagi, sebab banyak lagi gambar ada pada dia. hehehe :p

Pastu sediakan makanan-makanan tambahan seperti kuih muih dan buah-buahan. buat kudap-kudap sambil borak-borak nanti. hehehe. time ni, buah belum ready lagi.


 Untuk entri ni, aku selitkan gambar mereka berdua ni dulu! ^^


Dan gambar kami sebagai penutup entri ni. Insya Allah, nanti aku update lagi pasal ni. :)

[Catatan : Gambar lain tak dapat lagi.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

2 comments:

haryati said...

cantiklah kaler biru kat dinding tu, nampak umah liza ceria je...cam org dia jugak...hihi

Norliza Nordin said...

@Haryati Faizal hehehe.. kaler tu icik abam yang pilih!..

thanksss! ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...