Thursday, October 18, 2012

Icik Abam Bersama Burung Hantu


 Gambar ni icik abam amek time die pegi outstation kat JB hari tu, malam-malam takde keje merayau jadi burung hantu! ekekeke, tu bile jumpe burung hantu teruja nak bergambar bersama, jumpe geng katekan! hahahahah..

*Joking-joking ye abang!


Okee, ni member se"outstation" dengan icik abam, aku tepek gak gambar ni sebab nak tunjukkan burung hantu tu da bukak kepak, Al maklumlah, semua gambar icik abam kat atas tu burung hantu tu tak nak pulak bukak kepak.. haishhh..

Harga bergambar dengan burung hantu ni RM5 aje.. ^^

Burung tu malu nak tunjuk kepak kat icik abam kot. ekekekek :p

[Catatan : 4 hari outstation JB.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?


4 comments:

Haryati Faizal said...

besarnya...burung hantu tu...

Norliza Nordin said...

@Haryati Faizal tulaa, kalu dok kt ats bahu sendir mahu menanges-nanges! :p

nik ros said...

berani diorg bergambar yea.hehe

Norliza Nordin said...

@nik ros heheh org lelaki, kalau takut pun buat2 berani.. hehehe :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...