Friday, October 05, 2012

Kami & Starbucks

 Korang dah bace entry sebelum ni? Kalau belum pergi baca dulu. hehehehe :p

Okee, time lapar-lapar ni memang seronok nengok makanan, tupasal aku update pasal makanan ni.. hehehe
Blueberry Cheese cake! nyum nyum nyum
Chicken Toastie! Terbaikkk
 Moning Glory! Campuran buah naga dan kiwi. Best! :)
Ni antara yang kami order, ade lagi tapi tak sempat diambil gambar, dah kene ngap! hehehe

Aku memang suke minuman kat starbucks ni, lagi-lagi Iced blanded die. Walau pun minuman yang terdapat  kat situ kebanyakkan nye coffee dan aku memang totally tak minum coffee, tapi aku tetap akan cakap sedap dan aku suke.

Buat yang tak minum coffee macam aku tu, ade banyak lagi flavour yang korang boleh choice.
Gambar di atas sebagai penutup entry! ^^
 [Catatan : Sedap kan! ^^]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...