Friday, January 04, 2013

Farewell Party

Hohoho. Arini merupakan last day aku kat IRCON. Sungguh syahdu okee. Pape pun nak ucap all the best untuk warga IRCON. Terima kasih bebanyak atas segala tunjuk ajar serta semua yang telah dicurahkan. Ceh ceh.. sebak ni.. sebak ni..hukhuk

Okee, tak leh nak cerita panjang-panjang, aje terkeluar gak air mate ni kang, so korang  nengok jelah gambar sepanjang majlis perpisahan yang IRCON telah adekan untuk aku dan kawan aku. Kebetulan, resign pun same-same, so buat sekali je farewell. ^^
 Time ni boss aku memang banyak gile puji aku. Ohh memang kembang kuncup la hidung aku kan.. aduyaii ngeh3
Pasni dah tadelah lerki kat opis lg kan..dan dakde lejaaa lejaaa lagi.. ohohhhh! hehehe dan yang pasti lagi pani xde lagi ladu ke, samosa ke, coklet ke, manisan ke.. dan seangkatan dengan nye..

[pani kalau pregnant mesti mengidam semua ni.. aduyaiii minta jauh.. jenuh lak icik abam nak g brickfields le pulak kan.. hahaha] Jauh benar berangan aku ni.. hahaha

hari ni nak bergambar lagiii.. huhuhuhu
[Catatan : Lerki =girl.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...