Thursday, January 03, 2013

Gambar Sepanjang Pendakian Ke Puncak

Aku rase ni entri terakhir yang aku akan update pasal cerita pendakian icik abam. Kompen semua dah jemu dah bace cerita yang same je kan. ekekeke..

Tahu memasing dah busan dah bace entri cerita sikit lebih kurang je, so aku update gambar bebanyak ye. ^^

Jom cekidaut
Ni gambar sebelum icik abam dan team mulakan pendakian dari Laban Rata. Eh cilap kat Mesilau. Al-maklumlah, aku kan tak pergi, so dengar icik cerita dari icik abam aje, tu yang tersasul-sasul tu. :p
 Ni lak gambar kat jambatan gantung. Air terjun nye sangat cantek, xcaye meh nengok Disini
 Kat Pondok Bambu [kalau tak silap laa]
 Canteknye pokok-pokok kat atas ni..
 Untuk gambar ni boleh nengok video Disini
 Sampai kat sini je icik abam berjaye amek gambar dan video. Pastu kamera buat hal tak leh nak on.. hukhuk. So gambar icik abam kat puncak tak dapat nak amek. [sayang sungguh kan..huhuhu]

Tapi xpe, ade bukti 2 sijil yang menyatakan icik abam berjaye ke puncak. So tungguuuu.. ^^
[dah dapat sijilnye nanti aku update]
Okee, ni hari terakhir icik abam kat sane.
 Sebahagian sahaja yang balik, sebahagian lagi sambung holiday kat sane.

Icik abam wajiblah balik dulu kan, xkan nak tinggai kan aku lelame kan, kang ade yang kene selingging ngan aku. ekekeke.[Eh, xkanlah nak selingging laki kan, xbaekk! :p]
 Ni dalam bas nak g airport "kot"
Dah terbang dahhh.. :)
Kat atas kapal terbang, icik abam makan nasi lemak je, so sampai uma tak makan pun ngan aku, terus je tido.. ngeh3.. penat katekan..
Ni dorang bergambar kat airport sebelum balik rumah memasing.


Tamatlah cerita-cerita icik abam di Kinabalu! :)
[Catatan : Jgn marah.]
Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ini?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...