Thursday, January 03, 2013

Memento dari IRCON

Pejam celik pejam celik dah 3 tahun dah aku bergelumang dengan IRCON. Yela, habes je degree terus keje kat IRCON.

Dah macam-macam ragam aku nengok bile berkeje ngan dorang ni. Palem yang aku akan rindu ni nanti mesti rindu nak pergi site! kah kah kah.

Kalau dulu keje nak kene pergi site lah palem menyampah. Mane taknye, sape la yang nak menjemur kulit kat site kan. Palem aku tak leh lupe bila time pegi site adalah kene kejar lembu. wahahahaha. Sabar jelah. Ramai-ramai orang yang datang kat site tu die xnak kejar, aku gak yang die berkenan nak kejar... huhuhu

Oklah, lupe kan aje lah segala kenangan bersama IRCON, kalau nak diceritakan memang banyak. Jenuh pulak aku nak bercerita kang. hehehhe
Sempena pemergian aku dari IRCON ni, IRCON ade lah bagi satu memento yang palem aku suke dan sangat berterima kasih sebab bagi memento tu. korang nak tahu ape tu????

Jap3!!! kite suruh icik abam yang bukak ye.. hehehhe :p
Jeng3!! aduyaiii kemaen slow motion le pulak kan icik abam ni bukak hadiah tu.. huhuhu
 Nengok tu, siap nak dilipat balik pulak wraping paper tu. cet!
Dah3.. bukak je cepat bang oiii..
haa tu die.. nampak tak ape tu??? hehehe
Ini adalah model locomotif yang ade kat muzium India. Model keretapi ni pun dorang bawak datang dari India. so sape nak boleh beli kat India. hehehe
Handmade tau
Cantek kan... kan.. kan.. Thanks IRCON. Ade gak lah kenangan aku dengan keretapi walau pun tak sempat nak tunggu projek sampai abes.. huhuhu

tak sempat gak nak merase naik keretapi sampai ke Rembau Station

Ape-ape pun harap dapat keep in touch ngn dorang lagi pani. ^^

[Catatan : Akan rindu ape2 pasal India.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ini?

2 comments:

Unknown said...

uit da resign ke??keje mna lak pasni??

Mummy Audya said...

@puteri ameera ahah.. buat mrt lak.. huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...