Tuesday, January 08, 2013

Miss My Work Station at IRCON

Memang syahdulah kan kalau pikir balik benda yang kita dah tinggalkan. Segala bende yang dah lame dan sentiase dengan kite macam work station. Pagi-pagi kalau masuk opis kompem work station kite lah tempat dituju. Skang ni pagi-pagi dah tak pegi dah tempat yang dah 3 tahun asek aku bertape tu.huhuhu
Tempat tula aku menghabeskan mase selama hampir 8 jam. [tak kire kalu datang lambat ye], men fesbuk pun, kat situ gak lah tempatnye
Nengok tu, ni bukti aku melayan fesbuk sentiase. hahahaha. Tenganga-ngangah mulut kan. Seb baek tade cicak. kah kah kah
Okee, skang telefon aku dah tak berdering cam selalu dah. kalau berdering jugak mesti dorang lupe yang aku dah tinggalkan IRCON letuwww... hehehhe
[Catatan : Good Bye.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

2 comments:

Anonymous said...

sekarang keje mana ??

btw, best tmpat keje tu...

Norliza Nordin said...

@deqjamucuxx buat projek lain pulak.. huhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...