Saturday, January 26, 2013

Sijil Dah Dapat

Seperti yang sudah dijanjikan, ni lah dua sijil yang icik abam dapat selepas bertungkus lumus memanjat kat Gunung Kinabalu aritu
 Sijil diperolehi setelah berjaya tawan puncak Low's Peak
 Ni pulak sijil diperolehi jika mulakan pendakian dari Mesilau

Walaupun icik abam tak dapat nak amek gambar kenangan kat atas puncak [atas sebab cuaca] tapi dua sijil ni adalah bukti icik abam dah berjaya tawan puncak Gunung Kinabalu.. So jom beli frame! ^^

More story pasal icik abam di/ke Kinabalu klik Disini

* Nengok tarikh kat sijil tu, tu tarikh 1st anniversary kami

[Catatan : Tahniah icik abam.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

2 comments:

Haryati Faizal said...

tahniah to hubby liza! sampai jugak ke puncak ye..

Norliza Nordin said...

hehehe thanks.. nk smpai tu byk gak rintangan.. kire bebaloi la kne tgl.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...