Wednesday, March 13, 2013

Jenjalan Bukit Melawati, Kuala Selangor

Lepas je balik dari Bendang ritu icik abam bawak aku jenjalan ke Bukit Melawati pulak. Alang-alang dah sampai kuala selangor, icik abam bawak lah aku jenjalan pegi tempat bersejarah kat situ.
Untuk mengetahui sejarah bukit melawati ni, korang boleh bace kat bawah ni
klik kat gambar untuk bace dengan jelas
Mula-mula dulu icik abam datang sini ngan member die, dorang jalan kaki je naik ke atas bukit melawati tu, tapi kali ni disebabkan aku ade, die ajak naik ketapi je terus. Tak delah aku penat nak berjalan sangat nanti kat atas.. katenye..
 Sebelum nak naik ketapi tu kenalah beli tiketnye dulu kan
Tiket untuk orang dewasa RM5.00 aje. Untuk kanak-kanak rasanye RM3.00.
Ni lah ketapi yang aku cakap kan tu. Seronok naik bende alah ni.. ^^

 Seterusnya korang nengok jelah gambar yang berjaya aku amek kat atas tu..
Sesi nak bagi makan

 Pastu aku lak nak cube bagi makan.





 Die bawak anak..comel je anaknye warne oren.. ^^
Suke lak nengok gambar ni. Nampak macam bentuk love je..
 Ni rumah api
 
Okee, ni aku tengah tunggu trem datang amek kami
Akhir sekali nak ucap terima kasih kat icik abam sebab bawak aku jenjalan. Nanti boleh bawak jenjalan lagi.. wee~ ^^
[Catatan : seronok.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

4 comments:

Haryati Faizal said...

klu balik kg selalu singgah sini...

Norliza Nordin said...

owh yeke.. kampung kat kuala selangor ke..

Haryati Faizal said...

tanjong karang, selangor

Norliza Nordin said...

owhh memang boleh pegi selalu lah cmtu.. hihihi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...