Wednesday, March 06, 2013

Kerap Demam Sebab Tonsil

Assalammulaikum dan selamat petang.
Okee, ni cerita malam tadi. Niat ati pas balik dari klinik terus nak update aje. Tapi pas makan ubat pale terus ting tong dan terus Zzzzzz..

Ni dah dok sensorang kat uma ni yang teringin nak update 
Doktor bagi 2 ari MC terus sebab malam tadi badan aku semakin panas.

Kalau korang nak tahu, dari awal tahun ritu dah 4 kali dah aku demam. Baik kejap pastu demam balik. Demam on off bak kate icik abam. Icik abam tu pun kejap2 demam  tapi xde la macam aku ni.1 bulan 2 kali demam.

Doktor cakap kalau demam tonsil memang macam ni.Demam asek on off aje. Hukhuk.. Pasni kalau demam lagi doktor akan refer ke hospital untuk buang tonsil tu. Hukhuk

Ya Allah, dengar je doktor suh operate nak buang tonsil tu terus kecut perut.Doakn aku cepat sembuh dan tak demam lagi ye.
Okee, skang pale dah ting tong lagi. Al maklum la baru pas makan ubat. Orang saket kene lah makan ubat kn. Walau pun dah jemu makan ubat terpakse gak lah makan. Nak cepat sembuh katekan. Tak nak lah demam lagi nanti kene operate buang tonsil tu. Siyes aku takut dan tentu2 tak nak. Serammmmm! Hukhuk

 [Catatan : Ubat oh ubat.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

2 comments:

Mariyam Nabella Ishak said...

operate tonsil je...bkn kna oerate czer cm kak nana ni...sampi mati pn ada parut..huhuhuhu
kalo utk long term,elok operate..dari nngung demam salu...

Mariyam Nabella Ishak said...

URTI - UPPER RESPIRATOTY TRACT INFECTION

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...