Wednesday, July 24, 2013

Panjat Pokok Rambutan

Kalau ramadhan tahun lepas, icik abam menyapu daun-daun pokok rambutan yang berguguran jatuh, tapi ramadhan tahun ni icik abam panjat pokok rambutan tu pulak

Cerita yang tahun lepas tu boleh baca Disini, tapi nak habaq awal-awal la kan, semua gambar dalam entri tu dah ilang. hukhuk
okee, icik abam manjat pokok rambutan tu bukan suke-suke ye..die ade misi benaunye. hahaha
Misi icik abam dan adik ipar aku petang tu adalah nak tebang dahan-dahan yang dah rosak
Pastu kemas dan buang dahan-dahan yang tak berguna tu ^^
Haa, nampak tu betape rajinnye menantu-menantu di rumah ibu mentua kan. hehehe

Pastu masing-masing mintak nyawe lah kan. Kebelai nak tunggu berbuka ^^
Rambutan yang dah dikait kami bawak balik KL bagi kat mak mentua dan pakcik icik abam

[Catatan : laki-laki sape lah tu kan]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

4 comments:

Eima Jer said...

teliuqqqq ngah
aku paling suka rambutan kuning ni
T_____________________T

Norliza Nordin said...

owh yeke.. alaaa.. kalau tahu ko suke leh bawak lebey..

Haryati Faizal said...

letih jugak bulan pose wat keje berat camtu...

Norliza Nordin said...

aah mmg letih..pastu masing-masing meleper aje.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...