Saturday, August 17, 2013

Berhari Raya Di Perak 2013


Dari Melaka kami terus ke Tapah. Kalau tahun lepas gambar raya kat Perak amek kat uma pakmentua, kali ni amek kat Teluk Intan pulak, rumah abang dan kakak ipar. Sebab lepas dari Tapah kami terus ke Teluk Intan

Nak nengok gambar beraya di Perak tahun lepas <<<Klik Disini>>>
Nenek bersama anak, menantu dan cucu perempuan. Tapi ni xcukup korum sebenarnye
 Aku, mak mentua, kakak ipar dan biras 
 Family Anje & Ida 

 Kakak dengan Paklang & Maklang 
Ayong bersama adik-adik ipar, tak cukup korum jugak ni
 
 
[Catatan : Tahun depan beraya di Perak dulu]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

8 comments:

Haryati Faizal said...

meriahnye raya ye...

Mariyam Nabella Ishak said...

2016 la bu dpt beraya sesama

Norliza Nordin said...

heheh alhamdulillah.. ^^

Norliza Nordin said...

amboii lame lagi tu.. hehhe

Mariyam Nabella Ishak said...

Tahun depan angah cuti turn kat karak,kome kt perak
Tahun 2015,angah koje..kome kt melaka & anje kt pilah
Tahun 2016 baru la sume jumpa sume...

Norliza Nordin said...

owhh.. angah ngn kak nana kalau cuti raya balik satu tempat aje eh..ke pas karak ke perak? kalau balik raya 2 tmpat, raye kedua In Sha Allah kami ade lagi kat Perak. Sempat lagi kalau nk bergambar.. tiap2 tahun mesti boleh amek gambar kedua belah pihak cam kami.. ^^

Mariyam Nabella Ishak said...

kome keje normal shift..bole cuti sama2..Angah polis,shift basis..tgok roster keje shift ape,cuti pn 2 thn sekali..roster pn x tentu shift ape..mcm thun ni kna shift petg sesaja..mmg xpat blik perak..sbb tu angah anto kak nana ngn yaya blik karak..kalo angah kje mlm ritu,bole gak blik perak jap..mcm thn lepas kitaorg raya perak dlu..anje pn sama..raya ke 2 ptg da blik karak..xsempat la ngn kome..hehehe..xpe2,jgn risau mggu depan leh bgambo lg..insyaallah sume ad..plus,ngan abah baru lg..so cukup la korumnye nnti... :)

Norliza Nordin said...

heheh In Sya Allah ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...