Thursday, August 01, 2013

Bufet Ramadan & Moreh Nuansa Desa

okee, hari ni nak update pasal berbuka kat luar bersama Team Dejavu
Geng Dejavu decide berbuka kat Kafe Cendana. Kafe ni terletak dalam INTAN Bukit Kiara
Ni antara geng dejavu yang join pada malam tu
Antara makanan awal yang icik abam amek
Dan yang ni pulak antara makanan yang sempat diambil gambar pada hari tu. ekekek
Nak nengok gambar makanan lain korang boleh nengok kat atas meja masing-masing^^

Maafla ye, tak sempat nak amek gambar makanan-makanan yang ade, sebab aku banyak duduk kat tempat aku aje, sebab tempat die cam crowded sket. Pastu meja pun kecik. So nak amek makanan banyak-banyak letak atas meja pun kang tak muat meja le pulak

papepun aku bagi 3 bintang untuk tempat ni ^^
Rating : ★ ★   ☆
Gambar makanan yang atas ni pulak adalah gambar makanan hari sebelumnye, nengok meja penuh kan. so puas sikit nak amek makanan. Ni aku berbuka bersama geng-geng opis kat KGPA. Subcontractor jemput berbuka satu opis. Makan free, so pegilah kan ^^

Untuk tempat ni pulak aku bagi 4 bintang, up sikit ^^
Rating : ★ ★  ★ ☆
[Catatan : Salmon best]


Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...