Monday, September 09, 2013

Besday Icik Abam Yang Ke-28

Besday icik abam jatuh pada hari selasa minggu lepas, iaitu 3hb September. Ceh, dah seminggu berlalu baru nak update kan, Ape punye wife la kan.. ekekeke

Okee2, sebelum korang mengumpat dan mengata aku macam-macam, meh sini aku ceritakan secara details pasai ape aku lambat update pasal besday icik abam ni. Alasan kenapa dan mengapa aku lambat update pasal besday icik abam ni adalah kerana..... aku tade mood nk update. Sekian. Itu je alasan yang paling bernas yang boleh aku bagi buat mase sekarang. Jika ade yang tanye kenapa aku tade mood nak update, jawapan aku adalah kerana.... mood hilang sebab icik abam tinggalkan aku 4 hari. hukhukhuk.. kalau korang tanye lagi kenapa icik abam tinggalkan aku selama 4 hari tu, jawapan aku.. nantilaaaaaa, aku update kat dalam blog lenkali. hehehhe :p
okee, ni je gambar kami berdua yang sempat diambil mase tu. Kami celebrate besday icik abam dekat dengan rumah aje, Celebrate kat Pappa Rich je
Dessert ni sebagai pengganti kek pada hari tu, aku nak beli kek icik abam tak bagi. huhuhu
Ni pulak menu makan malam kami pada malam tu

okee, tu aje nak cerita. Sungguh simple kan celebrate besday icik abam tahun ni.. ^^

[Catatan : hari ni icik abam balik]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...