Friday, September 13, 2013

Japanese Film Festival (JFF) 2013

Selase yang lepas kami berpeluang attend Opening Ceremony Japanese Film Festival 2013. Seperti tahun lepas, event ni diadakan di GSC Pavillion KL


 Tahun ni kami dapat 6 pass untuk join event ni, tapi memandangkan aku dah lelong punye lama kat fb pasal pass ni dan tade sape yang berhajat nak join so kami pergi berdua aje malam tu.
 Lepas register macam biasa time untuk makanlaaa kan. Name pun festival filem jepun, so sudah pasti malam tu kami dinner dengan makanan-makanan jepun. Bagi aku, tahun ni makanan die best dan sedap dari tahun lepas. hahhaha giteww, dah dapat makan free mahu komen lagi kan.. ^^
 Kalau korang nak tahu hari yang kami pergi ni, siang tu aku tak keje pun, MC sebab demam dan semput, tapi memandangkan banyak tiket yang perlu diredeem dan rase sayang kalau tak redeem aku gagahkan jugak diri pegi malam tu. Lepas makan dan bergambar sikit, terus kami balik rumah
 Ni antara suasana dan keadaan malam tu yang sempat aku snap
 Okee, orang demam pun nak jugak bergambar kan, sebagai bukti dan kenangan ^^
 Ni antara tiket-tiket free dan ole-ole yang telah diredeem malam tu. Kami bawak balik 8 tiket, so bolehla nengok 4 cerita JFF 2013.

Malam opening tu dorang negok cerita Ken & Mary, ade Zizan Razak berlakon, tapi memandangkan aku tak nengok pun cerita tu malam tu dan terus je chow balik rumah sebab tak larat nak layan movie malam tu, so tak dapatlaa aku nak bagi bape bintang untuk filem tu kan..

Tapi aku nak bagi 5 bintang untuk Filem KL Gangster 2, hahahaha tak memasalkan nak selit pulak cerita ni. :p
Rating : ★ ★   ★
Memandangkan keadaan aku yang tak bape sihat lagi ni, so rasenye cam tak sempat aje nak nengok semua cerita-cerita tu, So sebelum tiket JFF 2013 ni menjadi macam JFF 2012 yang tak sempat nak digunakan tu baiklah aku bagi kat sape-sape yang nak kan. Aku sedekahkan 6 tiket JFF 2013 ni kepada office mate aku, aku amek 2 keping aje, rase cam nak nengok cerita Ken & Mary

Berita Malam JFF 2013

[Catatan : JFF 2012 simpan dalam album.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...