Thursday, November 07, 2013

Buka Durian Guna Tangan

Balik kampung aritu Abah icik abam belanje makan buah durian. Bebiji-biji dia belikan untuk kami makan. Kalau nak ikutkan aku sorang aje yang melantak memang tak terhabis. Memandangkan ade lagi 3 biji buah durian yang tak dimakan, abah icik abam suruh bawak balik KL. hohohoho

Okeelaa demi tidak mengecewakan orang yang dah belanja, so kami bawakla 3 biji buah durian tu balik KL. Naik penin pale aku bau buah durian ni dari Tapah sampai ke KL. Jenuh tahan bau die.. hukhuk

Aku kalau bau durian ni memang aku tak bape nak gemar. Tapi nasib baikla dari tapah abah icik abam dah bungkus dengan plastik kedap udara, so kurangla sket bau durian dalam kereta. ^^
Dah 2 hari sampai KL baru aku teringin nak makan durian tu malam tadi. So aku suruhlaa icik abam kopek durian tu. Kalau korang nak tahu, icik abam buka durian ni menggunakan tangan aje, tak perlu guna parang, pisau, kapak atau sebagainye.. ekekekke
Kalau nak bukti, meh nengok video kat atas ni
>>>>Full Video<<<<<
Haa dah terbuka, so ape lagi ngaplaa kan.. hehehhe
Aku yang banyak melantak malam tadi, icik abam dah surrender awal-awal. ^^

[Catatan : 8 biji beli]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

5 comments:

Aniq Bukhary said...

Wahh.. My favourite :)

Norliza Nordin said...

wahhh samelaa, cume skang xbole makan byk.. saket pale

Myra Jay said...

Viseo tak dapat nak tengok...

sedapnya durian, dah lama tak makan :D

Norliza Nordin said...

owh yeke.. nape xleh ngk eh.. huhuhu

Norliza Nordin said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...