Monday, November 18, 2013

Koleksi Gambar Aktiviti MyCat

Kalau korang nak tahu, mula-mula aku create blog ni bila aku dah nak tunang dengan icik abam. Bagi aku blog ni bukan untuk dikongsikan segala perasaan aku saje, tapi aku nak segala ape yang melibatkan aku tercatat dalam blog ini sebagai kenangan aku.

Memandangkan kami belum ade rezeki anak, so cerita yang lebih dalam blog ni konpemlah cerita icik abam kan. hehe. Okee kalau korang nak tahu ini adalah sebahagian koleksi gambar yang ada untuk aku simpan. Gambar-gambar ni  adalah berkait rapat dengan Entri Cerita 4 Hari Icik Abam Tinggalkan Aku

So korang layan ajelah gambar yang ade ye. ^^
 Aik, baru pasan betis icik abam tu cam berbalut. Kenape lak tu, lupe nak tanye icik abam



 Kemain lecak lagi, patutlaa penuh lumpur segala bagai barang-barang icik abam balik dari sana


 Haa yang ni aktiviti masuk hutan pulak.

 Amboi icik abam, kantoi disitu, disitu tuuuuu, yang kat jari jemari tu.. 


 Yang ini aku pun tak tahu ape aktiviti dorang. Rasenye dorang nak tangkap ikan kelah kot




 Cari ape tu bang?? Nampak bayang-bayang isteri kat dalam air tu ke? hehehe

Menurut cerita icik abam, sungai ni jernih sangat. sampai senang sangat nak tangkap ikan, nampak jelas sangat ikan dalam air tu
[Catatan : lasak]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

2 comments:

my name is lily said...

hahaha... tang yang kantoi tu best baca!

Mummy Audya said...

hehhehe.. owh kire tang lain tak best bace la ye.. hehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...