Monday, November 18, 2013

Lagi Cerita Aktiviti Icik Abam

Lagi cerita pasal icik abam. Memang dalam blog ni penuh sangat dengan aktiviti icik abam. Tunggulaa sikit hari lagi kalau ade rezeki nak ada anak, aku upload gambar anak aje. Eh, berangan pasal anak pulak. Papepun Allah perancang yang baik. Allah Ta'ala lebih tahu apa yang layak buat kita, apa yang kita berhak dapat, apa yang berhak kita miliki dan apa yang berhak kita rasaiIn sya Allah doakan kami ^^

Okee-okee berbalik pasal tajuk entri, memandangkan icik abam ni suke sangat mengangkut aku ke mane saje die pegi, so dah alang-alang mengekor konpemlah aku jadi macam wartawan la kan, snap sane snap situ. Haa nampak, itula penangan jadi blogger ni, semua benda die nak cerita nak amek gambar kan. Sampai kadang-kadang tu, icik abam menyirap jugak laa dengan tindakan aku tu. hahaha tapi bila die tak bagi tadelah aku amek gambar ke ape. Yang mane die bagi aje aku masukkan dalam blog ni. 
Cerita pasal pegi studio ni dah lame dah, tapi memandangkan dah tergodek-godek kamera jumpa pulak gambar-gambar ni, so perah jugakla idea untuk update pasal ni
Ni  laa die geng jamming icik abam. 

Seterusnya korang nengok ajelah gambar icik abam ni ye. Time ni semua nampak macam serius aje. Mane taknye, dorang ade buat recording time tu. Siap panggil videographer bagai. Yelaa kalau nak harap aku yang record tak bape nak best sangat laa kan. Kamera tak canggih mane. Kalau ade videographer boleh gak die sedut-sedut bunyi. Kamera aku mane bole. hihihi
Ni dia full video yang telah direcord untuk hari tu, tapi kan, kalau korang nak dengar korang kene guna headphone tau. Kalau korang dengar guna earphone atau speaker sound die tak bape nak clear, pastu nanti dengar sound pecah-pecah
[Catatan : Good luck]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...