Tuesday, November 26, 2013

Latihan Kebakaran Di Opis

Kalau korang nak tahu, sekarang ni aku ade kat Melaka, arini icik abam outstation Melaka, so aku join sekali laaa. hihihi Sementara tunggu icik abam abeskan keje die tu, aku nak update pasal latihan kebakaran. Latihan kebakaran ni diadakan di opis icik abam benaunye, haritu time latihan kebakaran ni icik abam pinjam kamera aku sebab die kene amek gambar time latihan tu.

So dah alang-alang ade dalam kamera aku tu, aku updatelaa kat sini kan hehehe. Jom cekidaut! ^^




 Dorang memang buat macam betul-betul berlaku kebakaran. Siap ada orang terperangkap, tercedera bagai
Siap sembur-sembur air lagi. hihihihi
 
 Last sekali tepek gambar icik abam & team yang menjayakan Latihan kebakaran hari tu



[Catatan : MBSB Jalan Dungun]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...