Thursday, March 06, 2014

Ber'Sushi King

Sebelum cerita apa-apa, aku tunjuk gambar makanan dulu ^^
Ni yang icik abam order. Mixed Bento. Dalam satu mangkuk tu ada Deep fried salmon, deep fried chicken, crabstick dan deep fried fish cake. Siyes semua sedap bagi aku. Harga RM13.90
Ni pulak Egg Mayo RM3.00
Haa yang ni febret aku. Aku sorang aje bole bedal berpinggan-pinggan ^^
Ni pulak Tuna Mayo

Kalau korang nak tahu,  puas tau aku mengajak icik abam ni makan sushi. Rase macam kene heret die pegi beratur kat Sushi King tu barula dapat makan Sushi. Camtu sekali kan.. hukhuk

Aku ni memang suke makan Sushi, tapi icik abam aje tak bape minat. Tu yang puas aku mengajak die.^^
Die tak bagi aku makan sushi sebab tak elok makan mentah-mentah katenye, so tadelah aku order yang bukan-bukan kan. Aku order yang agak-agak die bole telan. Sekali makanan sampai, haa ko nengok sekejap pannn dah licinnn die makan. hihihihi
Sempat lagi kami berselfie.. hihihi
Okee ni pulak time nak bayar. Opkosla icik abam yang bayar kan walaupun die bukan suke makan sushi. hahahha
Nasib baik ade kad ni, murah sikit harganye ^^
[Catatan : 5 pinggan]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...