Friday, May 02, 2014

Aku Pun Turut Terjebakkkkk

Okee ini kisah hari rabu hari tu. Bulan ni icik abam dah bizi dengan pelbagai training. Training rumah pasukan untuk sports festival anjuran company
Kali ni die training bowling pulak kat U-Bowl One Utama
Berejam-rejam training nye pon. Sampai 4 games main
Memang busanlaa kan kalau nengok orang main aje
Dah tak tahan menunggu aku pun cakap kat icik abam nak main. Main laa 1 game. hihihi
Malam tu ramai gak la join training
Dah aku pun nak main, so aku join dak-dak pompuan ni main. Same sibuk kan, orang training aku pun nak training. kuang3
Last sekali tepek gambar kami berdua dengan baju dari opis. Tak sempat tukar baju pun, amek kete kat uma terus ke OU
[Catatan : Fully sponsored]

Salam Perkenalan,  
With Love 

Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...