Monday, June 30, 2014

Entah Kenapa Kemain Rajin Nak Menguli

 Tetibe petang sabtu aritu icik abam rajin nak menguli tepung, nak buat pau goreng katenye
 Pestaim ni icik abam menguli, tu pun minta jasa baik mak mentua dok ajar cara-caranya, nasib baiklaa menjadi dan naik tepungnye tu. Kemain gebu lagiiii :p
 Memandangkan rumah "sekangkang kera" pastu pulak bekas untuk menguli pun tadaakk so guna jelaa meja makan. Awal awal lagi aku dah warning kat icik abam, nak guna meja makan boleh, tapi pastikan ianya bersih sebelum dan selepas. Sebab aku memang tak suke kalau meja makan tu bersepah atau kotor. Kalau tak memang kene potpet potpetlaaa ngan aku ^^
 Inilaa dia hasilnyaa. Pau goreng berinti sardin untuk minum petang kami aritu. 
Walaupun nampak cam tak menarik aje kaler pau ni tapiiiii siyes sedapppp. Kemain lembut lagiiiii
Sampai berbuka pun kami melantak pau goreng icik abam ni. Alhamdulillah~


[Catatan : Hari ke-2 puasa]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

2 comments:

mama tisya said...

wah rajin en abg wat pau

Norliza Nordin said...

aah icik abam mmg rajin memasak.. bini die aje cam alergik ngan sudip kuali semua.. tp bagi penyapu ke ape mmg suke.. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...