Wednesday, June 04, 2014

Icik Abam Menggedik Atas Padang

Sebelum aku bagi korang nengok video icik abam menari-nari gedik kat atas padang, aku selitkan dulu gambar icik abam ni sebelum dorang satu team berhorey-horey kat atas padang ^^
Ni namenye diri sendiri yang 'menconteng arang' di muka. Kalau ikut peribahasa melayu, menconteng arang di muka ni macam satu perbuatan yang tak baik. Tapi yang bab icik abam menconteng muke diri sendiri ni lain sikit maksud die ye. Menconteng muke sendiri sebab nak ber"cheerleadings" untuk rumah pasukan die iaitu Delta. Tapi tu bukan arang yang digunakan, tu pewarna muka. Kalau conteng guna arang konpem tettt tettt tuttttt tutttt laa kan ^^
Video Cheerleadings untuk pasukan Delta. Joget-joget tu kene pakse "over" sikit untuk tarik markah. Kalau aku ber'over' camtu jawabnye ramai yang larikkk takmau kannnn. huhuhuhu
Sambil bersiap-siap sempat lagi snap sane sinun ^^
Dorang berposing
Aku snap gambar dorang berposing ^^
Seterusnya aku tunjuk sikit gambar-gambar setiap pasukan ketika bercheerleadings
Pasukan Alfa memulakan games Cheerleadings ni
Seterusnya pasukan Delta pulak buat persembahan
Pasukan Gamma kumpulan ketiga membuat persembahan
Dan persembahan terakhir daripada Pasukan Beta yang merupakan champion dalam games cheerleadings
Bagi aku memang rase terkezut sikitlaa pasukan ni memang. Aku harapkan Delta yang menang. Korang nengok jelaa video dorang untuk membandingkan persembahan mereka dengan pasukan Delta. 
Tapi apepun syukur Delta tempat ketiga dalam games ni. Kalah menang adat permainan. Terubat jugakla penat lelah masing-masing tu berlatih ikut step dengan piala yang icik abam pegang tukan. Janji dapat "buah tangan". Tahniah! ^^

***video untuk 2 pasukan lagi tak sempat nak snap sebab bateri kamera flat ;(

[Catatan : Baju ketiga tukar]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...