Tuesday, July 01, 2014

Alhamdulillah, Rezeki Bulan Ramadhan

Alhamdulillah, walaupun join pertandingan yang dah nak hampir tamat, ade gak rezeki jadi pemenang mingguan untuk contest ni
Syukur sangat sangat masih sempat jadi Pemenang Minggu Ke-6 Impian Suria!
Hadiah hadiah seperti dibawah, aku target nak hadiah utama aje, mane tahukaan rezeki. Bole laa melancong dengan icik abam, lame sangat dah ni tak pergi bercuti ^^
 Sebelum aku join contest ni aku ade terbace kat satu blog pasal pertandingan ni so saje saje laa mengatalkan diri untuk join sebab syarat die pun bukannye susah mane pun, so joinlaa memandangkan aku ngan icik abam pun memang pakai produk Fair & Lovely ni
Dah enam minggu dah tempoh peraduan ni. Pemenang dikira mengikut peratusan diatas

**Meh nengok penyertaan aku DISINI sambil sambil tu bolelaa korang share ke ape kan. TQ

[Catatan : Doakan menang hadiah utama]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...