Thursday, July 03, 2014

Dapat 2 Bungkusan Serentak

Sementara nak tunggu waktu berbuka ni, meh aku update satu entri lagi untuk hari ni. Bulan pose kali ni entah kenapa rajin bebenau pulak aku nak join contest. Nak kate takde keje tak jugakk. Kemain kelam kabut kat opis time pose tahun ni. Yelaa, bila pose kan balik awal, so banyaklaa kejer yang pending sebab nak balik awal. Hari hari mesti terkejar kejar nak siapkan keje sebelum nak balik rumah
Nidiaa 2 bungkusan yang aku dapat minggu ni. Bungkusan semua ni aku dah agak akan sampai minggu ni ^^
Satunya dari PIXY dan satu lagi dari TUMIX, semua ni adalah sampel sampel produk dorang
Harap harap ada lahhh rezeki aku menang salah satu hadiah ni, tak pun menang hadiah utama pun jadilaaa kan.. ***alangkah bestnye kalau dapat hadiah utama tu kan***^^

***Korang nak join jugak???? meh klik DISINI dan DISINI

[Catatan : Contest mudah sebab tu masuk]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

1 comment:

Unknown said...

Assalamualaikum & Salam Perkenalan...
Jom imarahkan Ramadhan dan join GA saya ni :
http://ummudd80.blogspot.com/2014/07/ihya-ramadhan-giveaway-by-ummudd80.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...