Friday, August 08, 2014

Kalau Kawan Aku Mati Dalam Rumah Sewa

Dengar tajuk je macam dah seram kan kan kan? Kalau akulaa berada disituasi macam tajuk filem ni (kawan meninggal dalam rumah sewa) memang paniklaa memula tu kan. Dah panik panik camtu perkara pertama aku buat aku akan telefon polis dan keluarga si mati. Haa tu je kot yang mampu aku buat kalau berada dalam situasi macamtu.. ekekkeke
Ni trailer untuk Filem Kawan Aku Mati Dalam Rumah Sewa. Pada blogger blogger lain yang nak menang sepasang tiket pratonton filem ni korang boleh terjah Blog Broframestone

****************************************************************
Mane tahu rezeki kita, bole jumpa dan kenal kenal. tapi nak habaq.. i is pemalusss :p

[Catatan : saje cuba try test]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

2 comments:

Bro Framestone said...

Terima kasih kerana sudi sertai contest ini

sepasang tiket mmg dah dapat untuk 20 penyertaan pertama. so jumpa nnti.

ada extra contest.. join contest Linkin Park dekat blog www.hyebro.com 10 penyertaan pertama mmg dpt hadiah...

sekiranya menang, hadiah boleh bagi malam isnin nanti

Norliza Nordin said...

yeahh tq bro.. dah join dah :)

c u on monday ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...