Tuesday, August 26, 2014

Movie Patrol Dapat Tiket Filem Ribbit

Pass ni kami dapat mase pergi Tesco Setia Alam minggu lepas. Kami masuk Tesco tu sebab icik abam nak lunch. Tup tup nengok dorang ade nak bagi pass wayang filem animasi pertama terbitan KRU Studios dan Norman KRU ni
Nak dapatkan pass ni kene setel kan puzzle ni dulu. So bab bab ni kite serahkan pada icik abam untuk selesaikan nye.. hihihi
Siap. Senang aje.. hehehe tak sampai seminit icik abam dah completekan puzzle ni
Dah dapat pass tu, apelagiiii bergambarlaa dengan "Ribbit" sekali kan.. ^^
********************************************************
Thank you KRU Studio, Thank you Cinema Online, Thank you Tupai

[Catatan : Filem ni akan ditayangkan pd 4 Sept]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

2 comments:

Rosmiza Ali said...

Dapat free pass tu.. Untunglah.. Hehe.. =)
Rosmiza Ali Official Blog™

Norliza Nordin said...

aah.. nt dorang nk buat movie patrol kat lembah klang lak.. bolelaa dapatkan tiket free.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...