Tuesday, August 12, 2014

Pratonton Kawan Aku Mati Dalam Rumah Sewa

 Semalam telah berlangsungnya malam Pratonton Filem Kawan Aku Mati Dalam Rumah Sewa
 Filem seram komedi yang julung kalinya menampilkan Kumpulan Bocey sebagai pelakon utama terbitan Mangkin Prestij. Filem ini merupakan filem kedua terbitan Mangkin Prestij selepas Filem Ia Wujud
 Ape apepun sebelum kite layan filem ni, kite isi perut dulu. Lemang dan rendang dah tersedia. rugi kalau tak merasa.. hihihi
Menurut pengarah filem ini, Hashim Rejab, dia yang menampilkan pelawak pelawak baru dalam filem pertama arahannya ini percaya dengan kemampuan bakat bakat baru ini dalam menjayakan Filem KAMDRS ni
Filem seram komedi ini mengisahkan tentang kehidupan tiga rakan baik iaitu Rudy, Akhir dan Remy yang tinggal bersama di rumah sewa mereka yang dimiliki oleh Pakcik Osman Basah. Rudy merupakan seorang pelakon ekstra yang sentiasa memainkan watak hantu dalam filem yang dilakonkannya. Manakala, Akhir pula seorang pekerja di sebuah stesen minyak dan Remy adalah seorang pengilap kasut. Seterusnya korang cekidaut aje gambar gambar kami di pratonton malam tadi ^^
 Ini kalau icik abam nak pelok sampai kesudah I is okey. Nak bawak balik pun I is okee.. hahaha
 Bersama Abam Bocik
 
 Icik abam dan Fad Bocik
 Kami bersama Fad Bocik
 Bersama Achey Kintang Kintung
 
 Icik abam dan aku bersama Achey
 Turut hadir di pratonton malam tadi, Niezam Zaidi
 Dan si kecik molek Musalmah
 Icik abam ni kalau amek gambar ngan Musalmah ade aje nak melekat kepalanye tu kan. Lihat DISINI
 
 Bersama Sharisa Haris
 
 Julia Ziegler pun turut hadir. Tinggi, putih dan cantik sangat
 
 Bersama Adiba Yunus 
Bersama Azhan Rani dan Rania
Papepun nak ucapkan terima kasih kepada MIG dan blogger Bro Framestone yang menaja tiket pratonton malam tadi. Tenkiuuuuu lain kali boleh bagi lagiiii ^^

Rating : ★ ★  ★ ☆
Untuk keseluruhan cerita ni aku bagi 4 bintang. Memang pecah perut nengok cerita ni.

[Catatan : 8 tiket]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

4 comments:

Rosmiza Ali said...

Mmg havoc abis kan citer nih.. Intro awal2 saja dah gelak bagai nak pengsan.. Adoyaiii.. Bocey.. Bocey.. Korang mmg lawak la.. Tak sempat lg nk wat review.. Hari ni seharian di hospital.. Huuu...

Norliza Nordin said...

awal awal dah pecah perut.. thanks singgah and take care ;)

Atikah Sismoon said...

citer ni memang best.... waahhh awal dh update... kita baru nak karang =P

Norliza Nordin said...

aah.. cayok2.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...