Friday, September 05, 2014

Hadiah Mingguan Impian Suria & Baucer Pelancongan 5K

Okee ni hadiah yang dah berbulan bulan ditunggu. Akhirnya sampai jugak kat tangan aku. Ni semua gara gara Pos Laju. Konon dah anta kat rumah kami, pastu kami tade, tade lak ditinggalkan notis ke ape untuk collect. Tup tup selidik punye selidik barang barang ni dah kene returned balik kat pihak ketiga sebab tak dituntut.

Kesudahannya, kenelaa collect kat pihak ketiga, kalau tak melepaslaa nak pergi melancongkan. Sebab baucer pelancongan pun ade sekali dalam bungkusan tu
#dahbolehmelancong
[Catatan : dalam atau luar negara?]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Terima kasih sebab sudi bace. Suka bace ni?

4 comments:

- zuriey - said...

wah.. nak melancong mna? bestnya

Norliza Nordin said...

target nk pegi bali atau bandung.. tapi xsure lagi.. ;)

Rosmiza Ali said...

Wah! Bestnya! Dah la dapat produk free.. Dapat pergi melancong lagi.. RM5000 kot.. Bukan alang2 tu.. Bertuah betul awak.. Btw, selamat melancong! ^_^
Rosmiza Ali Official Blog™

Norliza Nordin said...

TQ. Alhamdulillah l)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...