Friday, January 23, 2015

BerLunch Date Di Nandos

Okee memandangkan tak sampai sebulan nak bersama mereka mereka ni, so setiap ape aktiviti bersama mereka ni akan aku try update. Insya Allah pasni aku dah kene ngadap environment tempat keje yang baru. Tak tahulaa pasni dapat ke tak member sekepale macam dorang ni. Walaupun dorang ni bertahun tahun lagi mude dari aku, tapi seriusly sekepala, boleh je masuk dengan dorang ni. So bila dah sekepala macamni bilaa nak terpisah ni mula laa rase macam sayu je hati.. sedih je rase kannnn huhuhu


 Okee laa xmau cite yang mensayukan hati... menyedihkan rase... kite fokus pada cerita lunch kami kat Nandos haritu. Kalau korang nak tahu dari hujung tahun ke awal tahun ni, kami ni murah rezeki sungguh.. sebab ape aku cakap camtu.. sebab banyak kali dibelanja makan. Kejap orang ni belanja makan ni, kejap orang tu belanja makan tu.. so pendek kate, bukan aku kate, untuk 2 bulan ni memang kami gemukk dengan orang belanje jelaa.. hihihi


Dan lunch date kat Nandos ni pun ade orang yang belanje, tapi orang yang belanja tade time ni, bagi kami duit pastu pegilaa makan, so kami decide makan kat Nandos Tropicana Mall je, maklumlaa sebelah opis jekan, so ke situ jelaa kami. Memandangkan sekarang pun cam dah jarang ke Nandos, tu yang masing masing pakat lunch kat sini. So dah dorang sepakat aku ape lagiii.. opkos on je.. feberat aku tu kot.. name je feberet bukan dapat makan selalu nau pun sebab icik abam tak bape gemar sebab rase pedas katenye, tapi bagi aku yang hantu pedas ni memang laa suke melantakkk, langsung tak rase pedassss. Nengokkk betape kebal nye perut aku dengan makanan pedasss hihihi :p


Dahlaa citer banyak pun tak gune kalau tak tunjuk gambar kan..kalau tade gambar makanan camne aku nak test kekerapan korang menelan air liurkan. Hahahha tak memasal!... Gambar makanan atas ni aku yang order, selalu kalau pegi Nandos aku tak makan amek nasi, tapi aritu rase lapar kemain so tu yang order nasik tu. Not badlaa nasi die. Makan dengan ayam dan sayur camni.. wahhh aku sendiri tertelan air liur.. hihihi. Gambar makanan kat bawah ni pulak opismate aku yang order. Siyes dorang puas hati aku suggestkan kat sini. Rupenye dorang dorang ni baru pestaim nak merase makan kat sini. hihihi



Keseluruhan review kite bagi 4 bintang
Rating : ★ ★  ★ ☆



Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...