Sunday, March 22, 2015

Release New Design, AJ Lengang!^^

Peminat peminat AJ mesti dah tahu yang semalam ade 3 design baru release untuk Black Label. Selalunye kalau ade aje design baru mesti store store AJ akan padat dengan reseller dan pembeli pembeli tegar AJ. Termasuklaa aku, tapi aku tade laa peminat tegar sangat. Sebab ade gaklaa new design yang missed! Aku akan rembat design design yang aku rase aku mampu nak pakai dan yang cantik di mata aku. Hihihi
So ni pertama kali aku mencandat new design AJ kat store AJ kat Mydin Melaka. Selalunye kalau pegi merembat aku rajin rembat kat store store kat KL je. Kalau kat KL tu pergi lewat sikit konpem kang design baru dah abes tak pun mesti dah tinggal reject reject punye yang orang lain tak mau nak sambar. Tapi keadaan ni sangat berbeza semalam. Pukul 9 malam camtu sampai Mydin Mitc masih banyak lagi design design baru yang belun dirembat. Agak menyeronokkan laa kalau camni sentiasa kan. Bole laa beli ape yang berkenan tanpa letih letih nak beratur bagai.
So memang tenang dan selesa untuk memilih semalam. Thankslaa pade sape sape yang update cakap lengang tu, kalau tak konpem tak pergi sebab pikir mesti ramai orang dan design dah abes. Banyak lagi design baru kat situ rupenye, so harini mungkin sempatlaa kalau korang korang yang rase ingin merembat tu. Ni untuk store kat Mydin Mitc laa ye. Store lain aku tak sure ^^


Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...