Sunday, April 19, 2015

Sambal Hijau Dapur Penyet

Okee tetibe rase teringin nak update pasal sambal hijau yang beli kat Dapur Penyet ritu. Sebab sambal hijau yang beli ni dah abesss. So terpakse beli lagi hahahha

Aku ni memang peminat tegar ayam penyet, selain Dapur Penyet ni aku suke makan ayam atau ikan penyet kat Desa Pandan. Aku rase dua tempat ni je yang terbaik kalau nak pekene bende penyet penyet ni. Hihihi
Selalunye kalu ke sini aku lebih suke makan ayam penyet, tapi memandangkan sekarang tengah tak baik lagi alergik kat kulit ni, so kene makan bawal penyet ni. Icik abam cakap makan seafood tak bole kecuali ikan bawal. So seb baik kat Dapur Penyet ni ade bawal, so inilaa yang diorder untuk aku. Bila dah kene sekali siyes sedappp. Pasti konpem dah tak order ayam penyet lagi, order bawal penyettt pulakkk.. ^^

Eh okee, lupe nak mention yang harge sebotol Sambal Hijau Dapur Penyet ni RM12.00. Date expired die pulak makan tahun, so bolehlaa beli lagi sebab makan ape ape nasi memang sedap kalau diulam dengan sambal hijau ni. Hihihi


Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...