Thursday, June 18, 2015

Bilaa Family Melaka Datang KL

Salam 1 Ramadhan korang.. okee bile dah masuk bulan puasa ni, masa yang ade mesti asek terpikir makanan takpun family. So kalau tadi dah update pasal makanan sekarang aku update pasal family pulak.
Ni kisah sebelum nak puasa. Sebelum cuti sekolah lagi. Family aku dari Melaka datang rumah sebab dorang ade nak pergi konvo adik aku kat Uitm Shah Alam. Nak pergi konvo tu hari isnin, so sabtu ahad kat KL opkos bawak jenjalan.
Destinasi pertama dorang konpemlaa pegi shopping mall. Kalau ibu aku ade konpem pergi shopping mall, maklumlaa mak mak kan.. mesti suke shopping punye.. so fisrt suggestion dorang bawa pergi Kenanga. Aku tak beli papepun kat situu, bawak dorang berjalan je. 
Dah puas berjalan kat Kenanga masing masing dah keletihan, abes satu Kenanga di tawaf nye.. mane tak letih.. hehhe..
So untuk penutup hari tersebut kami makan eskrem kat Tuti Frutti area rumah aku aje. Nak makan eskrem ni pokcu yang request. Maklumlaa kat Melaka kalau nak pegi jauh. Ni kat KL nak balik rumah aku lalu depan die jekan.. so tu yang nak singgah tu.. 
Pokcu yang nak makan eskrem tapiii si debot yang perabiskan.. hehhe
Last sekali tepek gambar kami bersama sama. Debot ngan nenek je tak pandanggg. Nenek sibokkan debot, debot sibukkan nenek.. hehhe


Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...