Friday, August 14, 2015

Hadiah Birthday In Advance Untuk Icik Abam

Kalau tadi aku cerita hadiah besday untuk aku. Tapi kalini cerita hadiah besday untuk icik abam pulak. Ni pun hadiah contest, so alang alang dah dapat hadiah, tu yang  jadikan jelaa hadiah besday in advance untuk icik abam.


Belum hari jadi tapi hadiah dah bukak. Kemain suke icik abam dapat PS4 ni. Dulu tak merase nak main playstation, so skang boleh main puas puas katenye. Huhuhu


Jawabnye memang berebut tv laa kan pasni. Hukhuk


Alhamdulillah, PS4 ni rezeki menang lucky draw kat EZ Takaful. Contest kat fesbuk, senang aje.. cuma bagi details pastu terpilih sebagai pemenangggg


Hadiah ni kami collect kat opis EZ Takaful. Opis die dekat Plaza Sentral. Memang terbaik layanan doranggg. Tak abes abes ucap congrate kat aku. Yelaa sorang pemenang je die pilih. Memang bersyukur sangat aku. Mudah mudahan rezeki aku murah selalu. Aminnn 



Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...