Wednesday, November 11, 2015

Festival Light & Motion Putrajaya 2015

Okee ni nak cerita pasa pergi festival Light & Motion Putrajaya aritu. Rasenye sebelum ni dah ade dah festival lampu macamni kat Putrajaya, tapi ni baru merasa nak pergi. Tu pun secara tibe tibe je plan.
LAMPU atau Light and Motion Putrajaya adalah sebuah acara mega anjuran Perbadanan Putrajaya yang merupakan ahli Lighting urban Community International (LUCI Association), sebuah badan persatuan antarabangsa yang menyokong inisiatif, evolusi idealistik dan transformasi industri pencahayaan di bandar bandar seluruh dunia.
Festival bertaraf antarabangsa, LAMPU 2015 diilhamkan untuk mengetengahkan elemen kemodenan dan kemajuan industri pencahayaan di Malaysia ke memertabatkan inisiatif pencahayaan bandar khususnya di Putrajaya yang lebih sistematik dan ideal di peringkat yang lebih tinggi dan antarabangsa.
Light and Motion Putrajaya (LAMPU) 2015 ni berlangsung bermula dari 30 October sehingga 1 November bertempat di Dataran Putrajaya, Presint 3 Putrajaya. Pelbagai teknologi dan inovasi pencahayaan terkini yang ada. Nak tahu camne pencahayaannye tu bolehlaa korang usha gambar gambar yang ade ni.














Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...