Thursday, March 24, 2016

Kedai Hipster | Cafe Gajah Tiga Di Taman Maluri

Kafe Gajah Tiga ni terletak di Jalan Perkasa 9, Kompleks Maluri, Taman Maluri Kuala Lumpur.


Dalam kafe ni penuh dengan lukisan. Ade lukisan basikal dan gajah tiga yang dijadikan hiasan untuk menampakkan keunikan dan menceriakan suasana dalam kafe ni.


Sebenarnya gambar tiga ekor gajah tu melambangkan pengusaha kafe ni tiga beradik yang menguruskan perniagaan. Mereka semua suka gajah sebab gajah melambangkan persahabatan dan kebijaksanaan.


Memandangkan pegi aritu lupe nak amek gambar makanan, so aku tepek gambar aku dengan kete kuning ni sebagai bukti memang kami disini. hehehe


Pada yang tanye sedap ke tak sedap makanan kat sini? Yes aku akan jawab sedap, memang kena dengan selera aku, aritu aku makan pasta, aku memang penggemar pasta so pasta yang aku order tu memang kena dengan tekak aku.

Keseluruhan review kite bagi 4 bintang
Rating : ★ ★  ★ ☆


Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...