Friday, March 11, 2016

Treasure Hunt From KL to Zenith Hotel Kuantan

Fuhhh, cerita lame baru nak diupdate...


Ini kisah tresure hunt yang dianjurkan oleh pihak company icik abam. Aku tolong selitkan diri je.


Memandangkan dari KL nak sampai ke Kuantan tu dah amek mase berejam jam duduk dalam kereta, so terus je tunjuk tempat last check point dorang.


Sampai samapi je kat last check point di The Zenith Hotel ni, bende yang paling tak sabar nak buat adalah check in bilik.


Macam biasa bila dah check in snap sane sini dulu sebab nak buat review. Walaupun ini bukan pertama kali nak buat review bilik kat sini tapi gatal gak tepek nak buat kenangan kononnye.


Malam tu dorang ade dinner dan result untuk treasure hunt tadi akan diumumkan malam tu, aku ni menumpang aje kann, so malam tu aku duduk bilik aje. Dorang dinner aku bertape dalam bilik.. hehehe


Ni suasana pada malam dinner tu.


Dorang buat kat ballroom kat The Zenith Hotel


Malam tu, dorang dapat tempat ke-9 dari seratus lebih kumpulan yang sertai treasure hunt tu. Not bad..


Bukan senang nak jawab soklan tricky yang ade dalam treasure hunt aritu tau. Aku bace je pun dah penin nak pikir. hahaha


Alhamdulillah, rezeki dorang malam tu. Dari konon konon nak saje saje masuk dapat gak hasilkannn



Keesokkan harinye sebelum balik, bergambar bersama sama dulu!




Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...