Thursday, April 28, 2016

Jalan Jalan Hujung Minggu Bersama Keluarga Tersayang

Cerita hujung minggu lepas, ibu dan adik lelaki aku datang kl untuk attend wedding kat kajang. So alang alang nak attend majlis tu, dorang singgah laa rumah kami...


aktiviti minggu tu adalah memenuhi permintaan ibu aku nak bawak dia pergi mane. Eh bukan permintaan ibu aku, tapi permintaan adik lelaki aku yang sorang ni. Konon tahun ni taknak berjalan memane nak fokus PT3, tapi ikut gak ke KL.. hahahha..


ikut sebab nak teman ibu katenye.. yelaa alasan diterima. memang patut pun die teman ibu, kalau die tak teman jenuh pulak ibu naik bus sensorang nak datang KL kannn.. hehehe


Alang alang dah berkumpul dan berjumpa keluarga terdekat, sambil tu selfie sikit dengan kakak sepupu aku yang sorang ni yang sentiasa kiut miut aje.. hehehe..


die ni mesti korang kenal kannn.. femes dan banyak follower die ni, tak macam aku, blogger suam suam kuku aje.. hihihi.. lame tak update pun tapi tetap masyukkkk.. bilalaaaa blog aku nak jadi camtu kannn.. cehhh, update entri pun malas macam mane nak ramai follow kannn huhuhu


Okee lepas dari tu, kami ke IKEA bawak ibu shopping meja. dekman pulak nak try makan chicken meatball, selame ni ade beef jekan tade chicken tu yang kemain nak try..


take rest jappp... letih jugak teman orang shopping ni hahaha


dah puas jalan baru kami makan, tadelaa mengah nak berjalan kalau pegi makan dulu kannn


haritu memang banyak sangat makann, sampai nak bawak perut pun tak larat, mane taknye ibu dan adik aku datang dua hari aje, so bawaklaa mane tempat die nak gi.. hargai mase terluang yang ade..


dekman tak pernah rase makan kat sini, so tu yang bawak tu.. hihihi


Keseluruhan review kite bagi 4 bintang
Rating : ★ ★  ★ ☆




Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...