Wednesday, July 13, 2016

Alhamdulillah Rezeki Menang Berjemaah Dengan Icik Abam

Alhamdulillah rezeki contest dah datang, walaupun hanya voucher tak dapat motor tapi still ade rezeki kat situ. Terima kasih Kastam, Terima kasih GST.. :p


Kalini menang contest berjemaah dengan icik abam. Kami menang voucher tunai aje. Tu dah syukur Alhamdulillah, boleh buat topup mane mane yang kurang aritu... :p :p


papepun kalau korang nak join contest ni boleh pm aku, aku sedia berkongsi dengan korang.. Tapi kalau korang tak mau join dan ade banyak resit yang tak guna tu nak bagi kat aku, roger kat aku eh.. Boleh sedekah kat aku dari korang buang dalam tong sampah je kann.. Kalau aku menang dapat gak pahala kat korang.. hihihi 



Salam Perkenalan,

3 comments:

SYANI said...

Kontes apa tu dengan Kastam??

Norliza Nordin said...

Contest collect resit..pastu leh menang macam macam hadiah..

mama tisya said...

tahniah..syok sbb bole tukar ke cash...akak pn br join..moga2 ada rezeki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...