Tuesday, July 12, 2016

Kegilaan Icik Abam Kembali Semula

hahaha jangan salah faham dengan tajuk tu ye.. bukan kuang ajau nak cakap lakik sendiri gila tapi ni nak bagitahu "kesukaan" icik abam yang tak pernah surut terhadap vape atau rokok.. Huh, doakan jelaa icik abam cepat berubah dah lupa tentang dua benda ni..:p


Sebelum ni icik abam dah stop sekejap sebab kecoh pasal vape haram la apelaa. stop tupun sebab lame tak dapat nak beli flavor, pastu pulak vape icik abam tu ade problem tak boleh nak charge. So nak cari kedai repair cam susah sikit. Lame lame on balik merokok.. T_T


Disebabkan aku ni kekadang tu datang semput tak leh langsung nak hidu asap rokok, so suatu hari tetibe mulut ni baik nau bagi izin semula untuk icik abam bervape... Huhuhu


Ade beberapa kebaikan isap vape ni dari rokok tu yang aku memberi keizinan tu walaupun kos vape ni kemain mahal.. Adehhhh


Nengok muke kucing ni, camnilaa muke aku waktu tu. Tak tahu nak cakap ape dahhh. Dapat je keizinan terus merenggek nak cari kedai vape. Ingat nak pergi repair vape lame, tapi rupanye pujuk lagi aku nak beli yang baru.. Adehh layan kan jelaa.. Sebab duit diekann.. Kang kite sekat sekat kang cakap kite ni QC lakkk.. Hahaa :p


Memandangkan aku malas nak layan icik abam tengah memilih, so aku geng ngan kucing ni je.. Tapiiiii... Kucing ni pulak macam tak mau layan aku.. Hahaha


Nengoklaa tu, dari awal memang kucing ni macam malas nak layan aku.. Hahhaha papepun selfie tetap selfie!!! Tak kiraaa.. Hahhah



Salam Perkenalan,

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...