Tuesday, March 27, 2018

Rezeki Baby - Sign Agreement Session

Lame betul tak update aktiviti icik abam, ye memang lately ni icik abam agak kurang aktif sikit. Memang sebelum sebelum ni banyak je job yang dapat digrab, tapi disebabkan faktor faktor tertentu dan bininya pulak tengah sarat ni, so kite slow down dulu ye..


Sekarang ni kami tumpukan pada satu "misi" dulu, iaitu nak dapatkan followers dulu. Maklumlaaa icik abam ni walaupun banyak je job buat performance sebelum ni, tapi bab followers ke media sosial icik abam memang kureng aktif sikit. Name je bini blogger kan, tapi tak mampu nak naikkan trafik followersnye jugak, sebab bininye blogger sendu je, so tak dapet nak nolong ye takk hahha


Tapi alhamdulillah sekarang ni, ade satu company tawarkan kat icik abam step gini dulu bagi memudahkan icik abam mendapat job lagi banyak jika dikenali.. katenye.. Insya Allah, mudah mudahan ade rezeki baby nanti ye..


Okee cakap pasal rezeki baby, inilaa rezeki baby pertama yang kami tidak sangka sangka sebelum ni. Icik abam ditawarkan menjadi duta untuk produk company ni. Produk yang ditawarkan adalah produk kesihatan yang lame wujud cumanya belum terkenal dan belum dikenali di kalangan masyarakat melayu. Kebanyakkan pengguna produk ini dikalangan masyarakat cina.


Okee bila cakap pasal masyarakat bukan melayu, mesti ramai yang nak tahu produk ni halal ke?? ade sijil sijil sah ke???.. ye jika itu soalan yang bermain dipikiran semua, ape yang boleh kite cakap, korang tak perlu bimbang, sebab semua sijil halal, sijil kesihatan makanan dan sebagainya memang ada. Untuk keterangan lanjut pasal produk ni, akan kite update di entri lain ye..


Kontrak ini telah dipersetujui oleh kedua pihak setelah faham segala bagai term yang ade dalam agreement yang disediakan. Pertama kali bace agreement cenggini agak pening jugak pada mulanya nak fahamkan klausa klausa yang diberi. Tapi atas nasihat dan bantuan dari beberapa pihak dapatlaa kami membuat keputusan yang elok dan persetujui segala terms and conditions yang ade..


By the way, thanks atas kerjasama, bimbingan serta kepercayaan semua yang melantik icik abam sebagai salah seorang "angles" untuk produk dorang. Insya Allah, kite move to another step dan  semoga semuanya dipermudahkan.


Insya Allah, malam rabu nanti, icik abam akan buat live di facebook untuk pertama kali, minta support dari semua yang sudi. Jika sudi, sila sila laa LIKE PAGE MUNIR KHALIL OFFICIAL di Facebook ye. Thank you...


FB Live performance with @aizatabdulrazak 

Facebook : Munir Khalil Official https://www.facebook.com/munirkhalilofficial

Instagram : @munirkhalilofficial



#celebritymakeupartist 💄meet #entertainerangel 🎤
#munirkhalilofficial 
#lifecoangel
#loveduet
#duetking
#artist
#singer
#lifeco
#lifecelloptimization

Salam Perkenalan,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...