Saturday, October 29, 2011

Tahniah!

Entry kali ni aku update buat pertama kalinye berada kat kampung halaman yg tercinta.. hehehe.. org len sibuk kemas itu ini, aku sempat lg meng"update" blog ni.. hehehe

ok, mungkin ade di antara korg yg tertanye2 knp tajuk entry kali ni nak tahniah2 bagai kan, lg2 pulak dari awal td aku cite org len sibuk kemas mngemas kan..hehehe.. kalu korg nk tahu,  esok ade la ari istimewa bg adik aku sorg ni.. mane xnye, sok ade org nk datang pinang n terus nk ikat die.. hahaha.. ikat tu bukan macam tambat menambat tau.. ni ikat dengan tali pertunangan.. hehehe
ok, tahniah laa ye kt korg berdua! semoga tabah n bahagia menjalani hidup bertunang nti.. hehehe..
*kalu korg nk tahu, gambar dorg ni aku curik dr fb dorg, album Pre-tunang dorg.. kononnye laa.. hehehe

sebelum aku tutup entry kali ni, aku tertarik gile ngn dorg punye invitation card.. eh chop.. card ke???.. entahla.. aku pn xsure.. meh ngk meh
so kpd sape2 yg sudi datang n ade kt Melaka tu, da alang2 kan, meh la jemput datang ke uma aku ye.. 

[ Catatan : sonoknye berada di kg halaman! ]

Salam Perkenalan, 
With Love

Norliza Nordin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...