Tuesday, December 06, 2011

Menggediks dgn Artis!

Entry kali ni aku nk cite pasal encik tunang berkepit dgn pompuan! a.k.a artis

meh ngk mehhh! panassss! Huh

Kepitan Pertama:
Kepitan Kedua:
Kepitan Ketiga:
Uwaaaaa! #lg menangis tak blagu la kalu aku jupe die bkepit ngn pempuan len a.k.a bkn artis

kalu korg nak tahu, 3 jenis kepitan ni je bjaye aku curik.. yg len tu aku xpat nk upload sebab ade gambar yg kabur.. so xsyok nk upload.. lg xsyok nk tunjuk2 gambar org tersayang bekepit ngn org len lak kan kan.. kan.. hahahaha

sebenarnye, peluang bekepit ni adalah sempena besday boy artis kat bawah ni..
Hepi belated besday Roslan Shah! ^_^
*b/p:thanks atas invitation
 okey, ni kek besday! *majlis ni tema arabian!

okeylaa.. tanak cite panjang meleret.. ngk jela gambar2 sekitar majlis aritu k.. huhuhu
sebelum aku tutup entry ni, aku nk bto kt korg sume yg mlm tu encik tunang dapat cabutan bertuah.. maybe tuah2 bekepit tadi kot! hukhuk

tadaaaa...
bende alah ni yg die dapat! hehehe.. aku suke sbab die wane merah! tu je! heee~

Sekian~
[Catatan : minggu ni balik kg! yeahhh! ]

Salam Perkenalan, 
With Love

Norliza Nordin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...