Saturday, February 04, 2012

Kisah rumah sewa

Sebenarnye entry kali ni aku xtahu cmne nk mulekan cite.. sebab skg ni perasan bengang tgh menguasai diri bile nk cite pasal uma sewa ni.. sebelum aku cite knp aku bengang kalu cite pasal uma sewa ni, meh aku imbau kembali saat mule2 kami dpt uma ni.. ^_^
  
okeh kalu korg penah ikuti cite2 dlm blog ni sure korg penah bace entry tu kan.. entry tu dulu aku penah promise yg aku akan update entry selepas keje-keje mengecat selesai.. tp smpai ke sudah aku xupdate2.. hehehe.. cowi.. bukan nk mungkir janji.. tp korg tahu je la.. time tu sibuk hal kawen.. hehehe.. byk bende kot aku xupdate.. nt senang2 aku update cite yg xkesampaian nk update tu kt korg ye.. hehehe.. tp kne tgu time mud nk update dtg lg.. hehehe 

okeh, seb bek gambar2 yg dulu kale time keje2 mngecat tu ade lg.. kalu da lebuhh abes la xpat nk update.. hehehe.. mule2 aku start dgn cite mengecat dulu ye.. uma yg kami sewa ni mmg xsediakan perabot so kteorg masuk dlm keadaan kosong jela.. cat dlm uma pn cam da pudar je.. maybe tuan uma da lame xcat kot.. so kterog dgn baik hati dan semangat nk masuk uma baru tu pulun la mengecat n menyental ape yg patut.. xcaye meh ngk bukti ni.. hehehe

Part 1:
 sebelum keje-keje mengecat dijalankan
   dan hasil nye selepas dicat! ^_^

Part 2:
keadaan sebelum...

dan......
 keadaan selepas mengecat!

Part 3:

Sebelum mengecat
Selepas mengecat
Part 4:
sebelum
kalu korg nk tahu, byk2 tempat nk kne mngecat, mengecat pintu ni yg paling leceh! yelaa.. kne gune cat kilat kan. leceh la sket nk mengecat nye.. dr siang smpai ke mlm baru selesai n puas ati.. :p

Part 5:
bahagian atas pn kteorg cat tau.. tp aku xcat la.. munir je yg cat kalu bahagian atas ni.. kang kalu aku cat kang mau aku lebih tgi dari munir lak nt.. hehehe

dah selesai keje mengecat, xsahla kan kalu xmop! ^_^
bab mengemop ni pn munir yg buat.. aku serahkan 100% kt die, sb aku da xlarat da time ni.. die je ade semangat n tenage nk teruskan.. hehehe

ehhh copp! rase cam penat le plak nk update blog ni panjang2.. smpai sini je dulu ye.. nt aku smbung cite balik.. sebab aku rase entry ni da cukup panjang da kot.. hukhuk.. sori.. nt aku smbung balik ye.. tangan da penat menaip! ;)

[Catatan : bile la nk dpt uma baru ni!]

Salam Perkenalan, 
With Love

Norliza Nordin

3 comments:

Eima Jer said...

untunglah sape yg akan replace rumah tu

Norliza Nordin said...

hehehe..tuan uma je yg akan replace.. :(

Eima Jer said...

tak aci tau sbb dah lawa gile dh korg buat rumah ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...