Thursday, April 05, 2012

MM CRK Seafood

Korang pernah pergi Balakong?atau korang memang orang Balakong? hehehe.. So sesiapa yang orang Balakong tu kompem tahu CRK Seafood kat mane kan.

Pertama kali aku makan kat CRK Seafood ni pun sebab ikut En. Abam berlepak-lepak-ing dengan member-member seperjuangan die. Tempat ni Best sebab ada DJ yang terbaik. Kalau tak silap, kedai ni beroperasi dari 4 petang sehingga 3 pagi. 
Tema kedai ni kaler oren. Pentas Karaoke pun warne oren, memang menyerlah warnanye bile lagi malam.
makanan-makanan kat sini boleh tahan sedapnya. lagi sedap makan bila sesi karaoke start. kalau tak silap, sesi karaoke ni akan bermula dari 9 malam sehingga 3 pagi. so kepada sesiapa yang kaki karaoke tu boleh la cube makan kat sini
lagi malam lagi ramai pengunjung yang datang dan menyanyi. 1 lagu RM2.00 sahaja.

[Catatan : En. Abam pun nyanyi]
Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

2 comments:

erin suhaimin said...

liza, aku xtau pun mana tempat ni...huhuhuh

Norliza Nordin said...

cmno ko leh xtahu ni.. hehehe.. ko kne cr n tahu ni.. :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...