Thursday, June 07, 2012

Santai di Pantai Klebang

Kalau balik kampung memang tak sah kalau tak pergi Pantai Klebang. Mane taknye, aku ni batak laut benaunye. Lagi pulak macam-macam aktiviti ade kat situ

aku suke pergi pantai sebab nak rendam kaki je. sambil-sambil hirup udara pantai! memang nyaman. tapi kalau korang nak tahu, Pantai Klebang dah banyak berubah, tak macam dulu. dah banyak dah berlaku penambakan pantai kat situ, so konpem-konpem lah kat situ dah tak bole mandi dah. sangat bahaye! Jangan ade yang pergi pantai tu nanti mandi pulak ye.
 Bile bawak budak-budak pun kenelah berhati-hati, jangan lepas kan cmni je. hehehe.. yela kan, risau. macam-macam boleh jadi. tapi ni pun aku lepaskan dorang kejap je, sebab nk amek gambar dorang. ^_^
seronok budak sorang ni main pasir
Disebabkan kat sane, aku je yang pegang kamera, takde sape sape nak amek kan gambar aku, tak dapat tepek muke, aku tepek kaki ngn name aku kat sini sebagai bukti. ^_^
kat situ, macam-macam aktiviti ade. naik kude pun bole
  time kteorang pegi tu ade orang lemas, so berhati-hatilah ye. tapi dengar-dengar yang lemas tu, orang mabuk. Alahai kalau betul desas desus tu, buat spoil je.

[Catatan : Jalan sakan.]

Salam Perkenalan,  
With Love 
Norliza Nordin
Suka bace ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...